111208




Idag började fröken Nathalies dag runt halv två, och slutade runt klockan fem. Latare människa än mig får man fan leta efter. Jag masade mig upp klockan åtta och gjorde frukost men orkade jag äta den, nej, istället tryckte jag i mig pepparkaksdeg. Jag lider av lite tentaångest, ni vet den sortens ångest som gör att man inte orkar bry sig. Istället för att plugga som jag borde göra så väljer jag att vända böckerna ryggen och lägga all min fokus på all onödig skit här i världen, som typ att göra rastaflätor på katten och färglägga morgontidningen med genomskinligt nagellack.

Den som listar ut vart jag har tagit kortet lovar jag att bjuda på fika förresten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0