111122




Gult är inte alltid fult och med de visdomsorden säger jag godnatt. Det är nämligen lite så att jag inte riktigt hinner med mitt eget liv just nu. Det är lite lite lite för mycket av allting och jag har råkat fastna i den där fasen när man måste kolla på körkortet för att se hur gammal man är och skriver kom-ihåg-lappar som man sedan glömmer bort. Mina vänner ska ha en eloge för att de orkar med mig, och för att de är världens gulligaste när jag knappt vet vilka de är. Nej, jag mår inte så bra och jag tänker inte sticka under stolen med det längre. Att jag haft näsblod två gånger på en vecka och stundtals har extrem huvudvärk och flimrande ögon säger en hel del och det har blivit lite av ett wakeupcall. Ni är världsbäst iallafall som är mig trogen. Jag kan inte riktigt förstå hur jag kan ha så många som kikar in varje dag. Ibland över hundra stycken och det är helt sjukt med tanke på att jag knappt har så många vänner på facebook haha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0