110907

Jag har tagit alla intressetest jag hittar på internet som är kostnadsfria. Vissa med flera hundra frågor och andra med ett tjugotal. Jag har fått yrken som bagare, receptionist (score!), konditor, vägledare, coach, flygvärdinna och lärare. Resultatet har varit helt sanslöst varierande bortsett från en sak, alla har även inkluderat yrket präst. Vad är grejen med det? Jag som inte har någon som helst kontakt med Gud mer än att jag ber honom skicka ett sms eller två emellanåt när det är någonting jag undrar (han har aldrig svarat, aldrig) och så tycker Holland, Arbetsförmedlingen och allt vad de heter att jag ska bli PRÄST?! Är det så att han äntligen ger mig ett tecken på sin existens och vill ha med mig i sin heliga allians? Sug på den sverige, nu ska det röras om i kyrkogrytan med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här, präst överallt. Men jag är ju också förutspådd som den blivande stora profetissan, så det kanske ligger något i det. Den dagen jag börjar höra röster så vet jag att det är dags att sadla om och lägga till ett Sankta före mitt namn.

2011-09-07 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0