110909



Jag vet med mig själv att jag aldrig kommer klara att följa dessa punkter varje dag, inte ens varannan. Men jag ska skriva ut och rama in skiten på riktigt och ha så nära mitt hjärta jag bara kan. Jag kan inte leva som ett jävla ras mer, synd att det krävdes så drastiska saker för att jag skulle komma till insikt med det. Jag ska bli mitt forna jag igen, tjejen jag tappade bort någonstans på vägen för tre år sedan. Tjejen som alltid hade nära till skratt och som charmade varenda människa som kom i hennes väg. Jag är bara en skugga av det jävla aset idag och jag känner inte ens igen mig när jag står framför en spegel. Det kommer att ta en jävla tid att hitta tillbaka men den här gången ska jag klara det.

Kommentarer
Postat av: w a z u p / ♥

Låter som en jäkligt sund lista :) och en stark insikt.

Jag försöker tänka butterfly-effekt, att med tålamod kommer varje liten förändring leda till en större. Det väljer jag att tro på.

2011-09-11 @ 20:39:54
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0