110914

Idag har Egyptens tio farhågor varit och hälsat på hos mig. Feberyr och blåsvart runt ögonen vaknade jag kvart i sju. Japp, kvart i sju. Jag börjar jobba sju. Fick på mig kläder så jag såg ut som en 70årig svampplockare när jag trevade mig fram i stormen. Sen har bara allt gått fel, mensvärken of doom, yr, svettig inte har jag fått någon jävla telefon från Teliahelvetet heller. Alltså inte idag heller, snart åker hagelbössan fram igen... MEN, efter regn kommer solsken och inte nog med att det faktiskt är fint på himlen så har jag kirrat praktikplats i absolut sista stund. Och jag fick precis den jag ville! Superfittigt glad ska jag fira tillsammans med Peaches på Cheers&Beers med lite mys, skitsnack och popquiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0