110915

Pissnamt (alltså haha, jag var tvungen att låta det stå kvar) PINSAMT, och lite ännu mera pinsamt att jag var helt värdelös på popquizet igår. Trodde att R Kelly var Jean Paul och blandade ihop Maskinen med Organism 12, är det ens möjligt? Men jag hade stans snyggaste sällskap och kände mig själv som one sexy mama i mina nya pumps som jag inte kunde gå i och som slet upp allt skinn på min ena häl. Smart som jag är hade jag dock ett par kängor i väskan så efter att jag stappla ut halvt gråtandes i nästan natten och rundat hörnet från uteserveringen kastade jag mig på marken och slet av mig skorna. Då självklart händer det som inte får hända, en människa kommer. Och den hemska hemska pojkspolingen kunde inte vara tyst utan började apskratta och kommenterade mitt tragiska tillstånd. Jag dog lite inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0