110919




Åh idag har jag gjort det! Jag har köpt en sak som jag trånat efter så himla jävla länge men mitt förnuft har sagt till mig att "nej unga fröken Natalie, tänk nu på framtiden, och dessutom behöver du ju verkligen inte en sån". Men idag vaknade jag och upptäckte att jag visst var en gnutta dum i huvudet för nästan det första jag gjorde var att googla och leta lite och vipps så fick jag en orderbekräftelse på mailen. Och det känns bra! I vanliga fall brukar jag ha världens ågren över saker jag köper men min skrämmande sinnesro talar om för mig att det här faktiskt var att unna mig. Dessutom räknade jag ut att om jag ställer den vid fotändan på sängen och sover i den här lägenheten i två och ett halvt år till, vilket blir cirka 912 dagar och varje morgon kommer jag vakna och tänka "åh vad fin den är", då kostar den tanken mig bara 1,50 varje morgon. Och att lägga 1,50 om dagen på att vakna lycklig tycker jag låter som värsta kapet!

Dessutom råkade jag köpa ett renhuvud på tradera, men det är en annan grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0