110920

HELVETES JÄVLA PISSAPA. Är helt knäckt. Vi fick ju den här lägenheten i andra hand i tron om att kunna bo här tre år framöver medans hon vi hyr av läser i örebro, allting vad så jävla positivt och jag svävade som på moln. Sen delade jag och C på oss av diverse anledningar och jag har haft det jävligt tungt över uppbrottet och över hur jag ska ha råd att bo här själv, men lyckades lösa situationen till det bästa. I cirka två dagar. Nu ringer den jävla människan och säger att hon vill ha ut mig eftersom hon vill flytta tillbaka. Vi har två månaders uppsägning enligt kontraktet men hon ser helst att jag är ute den första oktober. Jag har ingenstans att ta vägen och jag orkar verkligen inte. Jag har tappat allt och jag kan inte sluta gråta. När jag trodde att mitt liv inte kunde bli mycket värre. Jag har bott här i lite mer än två månader och precis löst allt det praktiska med tv, internet, telefoni och fått flyttat över el och andra kontrakt på mig. Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vännen jag önskar jag kunde hjälpa dig med lägenhet etc, hoppas verkligen det löser sig så fort som möjligt, säg bara till om du behöver hjälp med något! stora kramar!

2011-09-20 @ 17:18:44
Postat av: Michaela

Önskar jag kunde hjälpa dig, inte alls kul.

Hoppas det löser sig! Du fixar det! Kram

2011-09-20 @ 18:18:27
URL: http://geda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0