110923





Fråga mig inte. Minuterna innan jag skulle åka iväg till göteborg fick jag för mig att jag skulle visa min äckliga tunga. Hur jag kom på den tanken vet jag inte riktigt, men nu när jag ändå har den ute kan jag passa på att skicka er en rekommendation: Pierca er aldrig små barn, det kan bli infekterat och tungan kan svullna så mycket att staven blir för kort. Då blir det som så att den liksom försvinner in i hålet trots att det sitter en stor kula på, sen får man se ut såhär resten av livet. Något i den stilen... Minuterna innan jag skulle åka var jag iallfall jätteglad och jättetaggad och gjorde tummen upp.



Minuterna efter jag kom hem tog jag en bild på mina osminkade finnar. Och så petade jag mig i örat. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0