110924

Jag har aldrig svurit mycket i hela mitt liv, väluppfostrad som jag är, men den senaste tiden kan dock vartannat ord som lämnar min mun färga tungan svart. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, och när hände det? I samband med att jag flyttade hemifrån? Är det en sen tonårsrevolt? För någon sådan tror jag inte att jag har haft... Kan man ha det flera år efter man lämnat tonåren? En tonårsrevolt alltså. Eller vad heter det nu? Vuxenrevolt? Frågorna är många och samtidigt som jag tvingas tampas med dem kryper de mörka tankarna fram ur bakhuvudet. Vuxen. Jag är inte vuxen. Jag dricker inte kaffe och jag är inte över 1,60 så det är omöjligt, det har min mamma sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0