110925



Idag fyller världens bästa, sötaste, underbaraste, bästa, snyggaste och perfektaste människa år. Femton år för att vara mer precis. Tiden går så in i helvetes jävla fort och det känns som att det var igår hon gjorde allt för att förstöra mitt liv. Men nuförtiden är hon helt okej. Den viktigaste människan i mitt liv (utan att överdriva) och jag vet inte vad jag hade gjort utan henne <3

Förutom att ha fjäskat för min lillasyster har den här dagen varit kaos. Kantarellfrukost hos Victoria, pensionärsvarning när vi slogs bland stånd och hemkokt saft på Mikkelsmäss, shoppingrunda, en avdäckning i sängen och sen middag med min favorittös. Dessutom känner jag fem personer till som fyller år idag, och jag tycker såklart om er också, men tänk om jag hade dedikerat ett inlägg var till er, då hade min badass image fått sig en rejält jävla törn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0