110926

Alltså jag hatar den. Den är helt fruktansvärd och den bara fastnar och jag vill fan bara rensa mina blödande öron med taggtråd efter jag har lyssnat på den. Och så sjunger jag med. Hur fan kan jag sjunga med? Den bara etsar sig in i min jävla hjärna och förstör mitt liv. Hela min tillvaro bara raserar när jag hör den på repeat i huvudet. SKJUT MIG, SKJUT MIG NU. Jag ska aldrig mer lyssna på radio. Ligger i sängen och försöker läsa en bok och allt jag registrerar är "maaamaaa i'm in loooove with a criiiiminaall, and thiis type of looove isn't raationaaall, it's physiiical...". Åh herre Gud min skapare, kan du inte ge kvinnan strupkatarr eller nåt?

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad är de för låt?

2011-09-27 @ 12:28:05
Postat av: LinneaNatalie

Det är Britney Spears jäkla plåga Criminal. Var glad om du missat den ;)

2011-09-27 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0