110928

Aldrig förr har jag uppskattat lunchrasten som idag. En välbehövlig paus från den hårda verkligheten. Praktiken stimulerar hjärnceller som aldrig någonsin behövt lyfta sitt strå till stacken och jag ser dubbelt. Kanske kan bero på att jag överkonsumerar värktabletter i kombination med varandra men vad tusan. Info info info. In i ena örat och ut i andra, en femtedel kanske stannar kvar en liten extra sväng men oh my gosh, jag vet knappt mitt eget namn när jag sitter här hemma i soffan med fötterna på bordet efter att ha knaprat i mig en torr gammal macka. Tur att jag kom ihåg min inloggning här. Blodgrupp, namn, personnummer, vem lägger sån skit på minnet när man har en blogginloggning att tänka på liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0