110929

Åh ädla älskade lunchrast vi möts igen! Jag hade ju som ni kanske listat ut vid det här laget glömt köpa kattmat igår, så det var ju bara att tvinga sig upp kletig i ögonen och bajsluktande i munnen och masa sig iväg till jävla Hajen lagom till öppning. Jag var supersnabb, slog säkert någon form av shoppingrekord och med bara en kassa öppen blev jag aslycklig när det bara var en gammal tant framför. Hon handlade frallor för 151 kronor, och betalar med...(trumvirvel) MYNTJÄVLAR! Vet ni hur lång tid det tar att pillra ihop etthundrafemtioen jävla kronor med mynt eller? Kan ju säga som så att det var knappast några tior hon hade i sin penningpung. Men när jag stod där i kassan uppenbarade sig en Daim på hyllan framför mig och då gjorde det helt plötsligt inte så mycket.

Illustrerar här nedan morgonen känslor;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0