120126

Sen mitt liv i princip började om från början har jag ju bestämt att jag ska bli perfekt. Och det är en ganska lång väg att gå från Nathalie till perfektion. För att komma dit har jag börjat ge mig själv utmaningar, tänja på gränser och göra saker som jag aldrig i hela mitt liv skulle få för mig att göra tidigare, som att äta banan tillexempel. Jag tycker att jag är ashäftig och helt bananas (haha) som gör detta, men sen så råkade jag prata med en viss herre som har köpt sig en skateboard bara för att han kände att han ville lära sig. Då kände jag mig helt plötsigt brädad. Vad är coolt med en banan liksom? Då kom jag dels att tänka på hur det gick när jag försökte lära mig åka skateboard, och sen kom jag att tänka på att vafan liksom. Här är jag, snart tjugofem år gammal och det mest uppseendeväckande jag kan komma på att ta mig för är att lära mig att äta en jävla frukt. Verkligen living on the edge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0