120328

 

Guidelines till den utimata mannen:

 

Stor och stark så han kan bära

Bara titta lite på sport (bara hålla på ETT lag, gärna inte samma som mig)
Inte spela dataspel dygnet runt (men hellre titta på sport än spela dator)

Han får inte ha eget företag

Han måste vara rik (som fan)
Het som fan också

Han får fan inte vara vegetarian och han får fan inte tycka om massa grönsaker

Han måste tycka om rätt grönsaker
Han måste ha snygga skor

Han får inte ta för mycket ketchup på maten
Han får inte ha ÄCKLIGT smör på mackan (typ flora och rundabords)

Han får inte kissa i duschen

Han får inte ha fula strumpor

Beige människor med randiga strumpor är INTE okej

Han får inte vara hitler över bilmusiken

Han får inte gilla att åka på tråkiga semestrar

Han måste vara lagom lång och inte ha för långt hår

Han får inte ha hår på ryggen
…inte på rumpan heller

Han får inte vara helt skumgummi och degig i kroppen
Han måste ha lagom om otussigt skägg

Näshår är ett NONO

Inte äckliga fötter

Han måste tycka om att klia på ryggen

SEX är a och o

Han måste tycka att jag har snyggast rumpa i världen

Han får bara bli lagom full

Han måste ha kompisar
Hans kompisar måste tycka om mig
Han måste tycka om min familj

Lagom gentleman

TV-spel är kul om jag får vara med!
Och romantisk fast inte så det blir tråkigt

Han får inte ha mörkt när han äter!

Röka och snusa är äckligt

Han måste ha fina tänder

Har han fula kalsonger tänker jag ha fula trosor

Han får bara tycka illa om dåliga människor
Han måste vara lagom hemmafru

Då jag inte är ensam om att ha sammanställt denna lista finns det reservation för vissa undantag. Men de är få.



Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag läste igenom en del av dina inlägg och jag måste säga att du verkligen skriver bra! :) /Sonja

2012-03-28 @ 21:12:24
URL: http://sonjy.blogg.se/
Postat av: LinneaNatalie svarar

Men åh! tusen tack sonja :)

2012-03-28 @ 21:51:33
URL: http://linneanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0