121115

The typical onsdag.
Känslan när man bryter ihop av skuldkänslor på de mest opassande ställen. Känslan när man klandrar sig själv för någonting som gör så ont. Känslan när man väljer att lägga fokus på den person som inte vill ha sig i sitt liv, när man borde lägga fokus på de som faktiskt bryr sig. Känslan när han säger att han är värd så mycket mer trots att jag för allt i hela min värld inte kan sätta fingret på vad det är jag har gjort fel. Känslan när han säger att jag är värd så mycket mer när jag säger att jag inte vill ha något annat. Känslan när den som borde vara den viktigaste personen i mitt liv alltid hamnar längst ner på prioriteringslistan. Känslan när man tar det där steget och bestämmer sig för att bryta upp med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0