åttonde april pt 2





Hahaha, sista bilden! Jag dör! Jag bjuder på att jag ser lite felskapt ut, Blues min är dock oslagbar. Har fått läst lite lite lite idag (typ fyra sidor) sen har jag varit med min lillasyster och hälsat på hos min mormor som fick en stroke för några månader sedan. Tycker att det är jättejobbigt att åka dit fortfarande men blir alltid positivt överraskad för alla framsteg hon gör. Vi hade en helvetesjul förra året dels med mormor och att en nära vän till familjen gick bort, det blev en tung period i mitt liv och det kommer ta tid för alla sår att läka men jag blir så otroligt lättad över att hon är så stark och håller humöret uppe. Det i sin tur ger mig styrka och jag skäms över att jag är så dålig på att hälsa på.

Nu väntar jag på att V ska komma och hämta upp mig. Vi lär tillbringa kvällen hos henne med middag, så ska det låta och någon romcom om jag känner oss rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0