fjärde april pt 2

Hur mycket jag än älskar att vara ledig, så är det ingenting som går upp emot att vara en hardworking woman. Det är en sån jävla skön känsla att vara viktig och behövd, det bor en liten arbetsnarkoman inuti mig som skriker av panik varje gång jag har en dag som den här. Jag ser hur summan på kontot minskar och jag känner mig lat av att bara vara hemma. Hur jag ska överleva morgondagen blir kul att se, en kamp mot klockan fram till att det blir onsdag och jag får sätta mina klackar innanför dörren på jobbet igen.

Innan jag sluter mina bruna för lite skönhetssömn ska jag läsa några sidor ur Men vi knullar ju ändå inte av Ann Söderlund. Helt grym bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0