sjätte april




Har inspirationsshoppat på www.chapnlle.com, en av mina absoluta favortisidor just nu. Dock kör dom bara på onesize-storlekar och det är jävligt trist för den som inte är 160 lång och 45 kilo tung som deras modeller, jag råkar ha turen att vara skapt nästan exakt i den mallen (minus två centimeter), vilket gör mig glad och min plånbok bitter. Har även spenderat plenty of hours med jobb, fixat och trixat med fakturor, gjort utskick och annat smått och gott. Känner mig ganska trött och go idag så det blir en lugn eftermiddag för att ladda batterierna inför morgondagen. Kanske lite fortsatt garderobsröj och skapa inredningscollage med allt jag vill ha till den nya lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0