sjunde april pt 2

Gottar mig i mitt uppdaterade utseende, har gått ansiktslös sen i lördags så nu känner jag mig som en människa igen. Ska träffa Elina om en timma för lunch och skitsnack, lutar åt ett besök på invito eller paganini om mina smaklökar får bestämma. Hade planer på att läsa lite kurslitteratur nu på förmiddag men det gick ju sådär, sambo fick sovmorgon och jag är ju inte den som är den... Så det blev en förmiddag i sängen snoozandes i över en timma och sen bara ligga och njuta av att vi inte hade några måsten. Det var antagligen behövligt med tanke på mina gula jävla påsar runt ögonen som jag haft i några dagar nu. Har aldrig varit med om liknande innan, hur fan blir man av med sånt?

Kommentarer
Postat av: Taraldhelene

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-04-16 @ 11:50:12
URL: http://taraldhelene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0