tionde april




Senaste dagarna har spenderats på sjukhus med dropp i armen och mörbultad kropp. Fick fruktansvärda buksmärtor och ramlade ihop skakandes i kramper på badrummet och förlorade känsel i ben och armar. Blev hämtad med ambulans (nu kan jag inte visa mig utanför dörren utan att grannarna tittar konstigt på mig) så trevligare helg har jag haft kan jag lova, men efter mycket om och men blev jag utskriven i eftermiddags och har sedan dess legat i sängen och tittat på The City. Vill överösa min underbara sambo med kärlek för allt han har gjort för mig, min familj och V ska ha enormt med kärlek de också för allt stöd. Det här var verkligen ett wake-up-call och från och med idag ska jag lägga full fokus på min hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0