110801




Har en supermegafarlig jägarspindel på väggen vid sovrumfönstret. Det ligger en förbannelse över mig, jag känner det. Så snälla du som lagt den över mig, kan du inte återkalla den? Vore supershysst. Vad jag än gör numera involverar äckelpäckeldjuret. Häromdagen var det toalettincidenten där grannen fick komma till undsättning, igår hade jag två spidlar på mig, TVÅ. En jättestor, säkert två centimeter och en liten plutt. Men storleken spelar fan inte någon roll. JAG HADE TVÅ FUCKING JÄVLA SPINDLAR PÅ MIN KROPP.

Som ni kanske har räknat ut har bilden ingenting med texten att göra, men den får mig att inte vilja kräkas. Det kanske skvätter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0