110802

God morgon världen.
Fast så jäkla god har den inte varit hittils. Vaknade helt trasig i både kropp i själ. Jag kanske inte borde ha tittat på Hall Pass till klockan halv två och sen inte kunna sova på grund av hjärnspöken och fästingsletande. Fötterna hade blodat ner lakanet inatt och hela mitt huvud med tillhörande bihålor och gångar är sprängfyllda med snor. Jag säger bara stackars Filip som ska jobba tolv timmar tillsammans med detta vrak.


(Bilden säger att jag inte vill gå upp utan hellre sprattlar runt som en tjurig unge, ingenting annat. Okej, kanske lite skryt över att min mage inte längre är som en uppjäst deg, för att peppa mig själv i misären och så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0