110803

Har tagit tjuren i hornen och gått upp och skällt på grannarna, gode gud vad skönt det kändes. Har en trött katt efter en heldag hos veterinären och att ha ungar som springer och ringer på dörren hela tiden så hon blir livrädd är ingenting någon av oss uppskattar just nu. Ungarna blånekade men då det varit i samband med barnspring i trappen är jag rätt så säker på vilka som är gärningsmännen. Igår tvättade de förövrigt golvet på balkongen, det blev säkert jättefint. Men eftersom mitt sovrumsfönster som är placerat precis under balkongen stod öppet på vid gavel skvätte skiten in hos mig och den annars genomskinliga rutan kan misstas som frostad. Gött mot solen kanske?

Alltså fan, jag är som en såndär bitter gammal ensam tant som inte har någonting bättre för sig än att gnälla hela dagarna. Jag borde skaffa mig ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0