110826

Har gått en terapirunda inne på Ikea. Ingenting av det jag skulle ha kom med hem, däremot en massa annan skräp som kommer jag kommer spy galla över inom snar framtid om jag känner mig själv. Jag överöser mig med shoppingångest istället för att känna efter hur jag egentligen mår. Skönt för stunden, åt helvete i längden för det betyder bara att jag kommer ha dubbel ångest under kvällen. Här hemma är det kaos, tusen olika projekt som är påbörjade men som aldrig verkar se sitt slut. Jag orkar inte ta tag i dem nu heller, jag orkar inte ta upp min telefon och jag orkar inte sitta här. Jag vill bara sjunka igenom jorden, men istället låter jag pappa bjuda mig på middag. Det känns aningen mer hälsosamt.

Och du, dumma dumma du, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0