111201

Första december och här ligger jag i sängen och tittar på lyxfällan. Trots att jag inte direkt ligger i någon riskzon mår jag alltid lite dåligt och får för mig att jag måste sälja allt jag äger för att få det att gå runt (läs: för att kunna köpa ännu mera skor varje månad). Så om en kvart kommer jag stå fullt munderad och fota oanvända kläder frenetiskt för att få dem att se så snygga ut som möjligt för att sedan ha separationsångest när jag lägger upp dem på tradera. Och när jag ändå är där inne varför inte klicka hem någon shysst päls eller de där dr marten kängorna jag spanat på ett tag? Det är ju ändå snart jul och nu när jag inte har han som brukade köpa världens bästa julklappar får jag ju se till att göra det själv, eller? Jag hatar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0