111202




Jag är så fruktansvärt jävla förbannad på inkompetenta jävla Nellyfittorna som inte ens kan skicka rätt jävla sko. Tror ni inte att mina Jeffrey Campbell som jag väntat på en hel evighet kommer i en jävla pissig diarréfärg och i modell hårig när jag beställt de klassiska bruna. Orderbekräftelsen är på min sida den med så det måste vara en färgblind liten snorunge som packat påsjäveln. Har man betalat 1700 kronor för ett par skor ska man väl för fan få den färgen man har beställt. Jag som varit så jävla glad och längtat efter att få dessa jävla skönheter och så ser det ut som jag doppat fötterna i en jävla bajsblöja. Ursäkta mitt mogna val av ord men det är precis så de ser ut. Pappa tycker att jag är en idiot som blir så arg över ett par skor, MEN, mina bruna jävlar som jag skulle haft är såklart slut så jag sliter hår och spottar och fräser som aldrig förr. Nelly brukar vara mitt mekka men nujävlar är det snarare i klass med älvdalen. Jag vet att alla män som läser detta antagligen kommer vika sig av skratt, men tänk er om ni tror att ni dragit hem carmen electra och vaknar upp med lasse kronér, fattar ni då hur det känns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0