111204

Jag känner en viss differens i mina olika liv. Idag har jag tittat på glee, ätit thaimat, spelat tv-spel och grisskrattat åt pinsamma youtubeklipp iklädd onepiece. Imorgon tar jag på mig kläder från acne tillsammans med snygga klackar, skrattar sofistikerat och går på konstutställning i Göteborg. Två helt olika världar men det är så fruktansvärt skönt att kunna vara slashasnathalie och sen bryta av med fashionnathalie emellanåt. Sen finns det ju husmorsnathalie, galenpannenathalie och estetnathalie, men de har jag satt på hold ett litet tag. Det blir lite rörigt att hålla reda på alla samtidigt. Vore ju lite pinsamt att grisskratta i sparkdräkt inne på göteborgs konstmuseum eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0