111216

Igår var Victoria över en stund och vi skrattade åt en man som satt på en stol som gjorde att det såg ut som han hade årets hockeyfrilla. Egentligen kanske inte alls så hysteriskt roligt, men vi började fantisera om hemsidor med unintentional mullets och just då i det ögonblicket var det fruktansvärt roande. Men Gud straffar somliga direkt, jag har drömt såna otroligt obehagliga mardrömmar om denna man, och nu är jag lite i det stadiet att varje gång jag går in i ett rum måste jag titta bakom gardinerna och på andra möjliga gömställen efter män med hockeyfrisyr. Vissa blir skräckslagna över hon äckeltjejent i exorcisten eller den lilla ungen i jurtjyrkogården men inte Nathalie inte, hon skriker högt åt män med ofrivilliga hårlängder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0