111217




Spenderat kvällen tillsammans med arbetskamraterna. Världens underbaraste folk och gratis är ju alltid så jävla gott så det kan inte bli annat än bra. Bortsett från den lilla detaljen med kvällens aktivitet, Bowling. Jag var värdelös. Jag har aldrig varit så dåligt på någonting i hela mitt liv och alla ni som känner mig vet precis hur jäkla dålig det innebär att jag var. Jag blev totalbrädad av Lilian 70+ som aldrig hade rört ett bowlingklot tidigare i hela sitt liv, tur att jag har shyssta moves som skenmanövrar annars hade jag aldrig överlevt kvällen med självrespekten i behåll. Men nu jävlar ska jag dra någonting gammalt över mig och skämmas, skämmas som en hund, och imorgon ska jag skratta åt det och låtsas som om jag kan leva med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0