111220

Här ligger jag och gråter som ett litet barn till senaste avsnittet av Gossip Girl. Hur kan världen vara så orättvis? Först var det tårar av lycka som sakta men säkert byttes mot ångestskärande skrik (okej, kanske inte riktigt). Och läppen, den jävla f***läppen är inte min vän. Är du äckelmagad så blunda nu, men jag kan alltså trycka ut mängder med var och blod och skit, och jag har fortfarande med den där sjukt intensiva smärtan så gott som hela tiden. Jag nyser, jag tappar rösten och jag ligger med både långkalsonger, kofta och onepiece. Toppentisdag! Tur att jag har fått en snygg frisyr idag iallafall, annars hade jag fan tippat över den där bristingsgränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0