111227

God morgon! Det är någonting väldigt exotiskt att somna fyra och vakna strax innan sex. Jag hade den där känslan av att man ska ta och gå igenom resväskan en sista gång så att allt är med och dubbelkolla att passet ligger i handbagaget för femtionde gången. Men här skulle då fan inte resas någonstans, nejdå, det var bara livet som drog igång igen. Och nu, precis NU kör jag igång mina hälsosamma tio dagar (var ju tvungen att vänta till efter frukosten så jag kunde få i mig den där sista sockerchocken av tét och marmeladmackan, med andra ord började dagen med att fuska för jag var så jävla sugen...), men NUSÅ. Det bästa med det här är att jag känner mig så sjukt taggad! Ska bli spännande och se om jag lyckas hålla mig ifrån den där julmusten bara som står tio centimeter från datorskärmen eller om jag kommer ha fuskat en andra gång redan innan klockan slår nio. Måste. Motstå. Frestelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0