111230




Som den hormonstinna unga dam jag är kör jag på den maskulina looken idag för att mätta mina behov lite iallafall. Jag råkade nämligen känna efter lite idag, hur jag verkligen mådde och jag blev förvånad över hur lugn jag är trots allt kaos. Jag tog en dag ledigt i förrgår, gjorde egentligen ingenting mer än att ligga i en soffa i myskläder, men att soffan inte var i närheten av varberg och alla måsten jag har här gjorde nog jävligt mycket. Jag släppte allt för ett dygn och nu helt plötsligt känner jag mig som gamla vanliga Nathalie igen, med huvudet lite på skaft och en helt annan självsäkerhet. Så jag tänkte att vad fan ska jag behöva springa runt i mina jävla klänningar och svinkalla strumpbyxor för att bevisa för världen att det faktiskt finns en kvinna bakom den gråa fasaden med pojkfrisyr. På med skjorta, jeans och mössa och låt femininiteten (heter det så?) lysa igenom med skratt och sug i blicken. That is how i roll today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0