111231

Klädtorka. Idag är det jävla nyårafton och det enda jag är sugen på att ta på mig är jeans och ett linne. I vanliga fall brukar jag ha köpt en sex-sju klänningar som hänger uppradade i väntan på att bli utvalda, men i år är antalet nere i noll. Känner inte alls för att vara fancy och fierce men offrar mig för kvällen. Det kommer bli GRYMT trots min avsaknad av motivation, jag känner det. Jag kommer vara snygg och jag kommer ha kul, och med världens bästa P vid min sida känns det som ett vinnande koncept.

Förresten, vad fan hände med mitt liv? Jag hoppas att nästa år tar vid på samma sätt som detta slutar, har haft en helt sjuk vecka och jag ser gärna mer av dem i kalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0