tjugoåttonde februari

O'hoy. Första dagen på min treveckorspraktik avklarad. Jag är helt mör i huvudet. Dock inte lika mör som jag var efter i lördags. Oh my gosh. Vi småstadstjejer vet fan hur göteborgs nattliv ska tas, det är en sak som är säker. Började lördagen med shopping och kafferep på ett litet sunkigt fik som jag aldrig tänker sätta fötterna på igen, men man lär av sina misstag right? Sen vinkade vi hejdå till Malin och tog vagnen hem till Josie där vi hoppade på parkettgolvet i klackar till Chris Brown och spexade i photoBooth, vi kände oss som fjorton igen och det var en grymt härlig känsla. Sen när det var dags att ta vagnen in till avenyn för mat och för att slå klackarna i taket kom det saker ivägen som inte bör nämnas här så vi fick springa oss svettiga tillbaka till lägenheten och försöka få tag i en taxi istallet. Sagt och gjort kommer vi försent till restaurangen och var nära på att mista vårat bord. Well, kvällen slutade lyckligt i en bäddsoffa klockan halv fem to sum it up. Bra tjej den där Josie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0