trettonde februari

Jag och sambo sitter båda i vardagsrummet, en i fåtöljen och en soffan, båda med fötterna på bordet och med tung kurslitteratur i händerna. En höjdarsöndag helt enkelt.

Jag känner mig ruskigt bakfull trots att det närmsta alkohol jag kom igår var att lukta på bailys. Spenderade lördagskvällen med mina helt fantastiska klasskompisar i metopolen Falkenberg. Jag var chaffuör kvällen till ära och fick nöjt hålla mig till coca cola och vatten. Vi åt oss smällfeta, sjung singstar och badade badtunna ute i minusgraderna. Dansade till Carola och spelade diverse sällskapsspel. Den bästa kvällen på länge helt enkelt.
Dagens agenda är desto klenare, det blir några timmar till med böckerna och eventuellt tidig säng eftersom jag inte fått så många timmars sömn inatt. Halv fem gick jag och la mig. Kanske får skylla mig själv att det enda ur böckerna som fastnar är irrellevant dravvel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0