elfte januari pt 3




Blondinen på bilden är mitt allt, min vapendragare, min foxyfine peachypie, min BFF. En ung, snygg kvinna som hjälpt till att forma mig till den jag är idag och för det är jag henne evigt tacksam. Vi kan kalla henne V. Kvällen har spenderats med henne i telefon och då existerar inget annat. Jag fick gnällt över skolan, jobb och över avsaknaden av hemtagna påsar efter shoppingturen. Jag hittade ingenting, INGENTING, och då ska ändå läggas till att jag är en badass shopaholic. Jag antar att det är det negativa med att bo i en liten stad, alla kläder som blir över i  göteborg och malmö skickas hit och så hängs det fram en liten skylt där det står att det är nyheter för att lura vilsna själar. Men mig får dom inte, som inbiten stilsökare genomskådar jag dem. Dom jävlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0