femtonde januari





Jag skrev precis världens längsta inlägg och så dog datorn. Kul.
Har kört ut lillasyster i ovädret för en promenad hem, fick dåligt samvete för att jag inte följde henne men hon är ju ruskigt gammal nu trots att det skiljer nio år på oss. Haha, jag känner mig verkligen som tonåring på nytt när jag är med henne, skrattar tills halsen värker och tårarna sprutar. Bra tjej det där.

Gårdagen spenderade jag i Göteborg tillsammans med sambo, V och Malin. Vi käkade och spenderade pengar som vi egentligen inte hade (som vanligt då) utan samvetskval. Jag älskar den staden. När vi väl landade i hemkommunen igen var det bara att hoppa i en byxdress, smink och bling för att sedan göra stan osäker med V. Vi mötte upp Fredrik och Sebastian, två pojkar som jag spenderade all min fritid tillsammans med när jag var yngre, och det var så jävla kul att se dem igen. Grymt att det inte var ett uns av akwardness trots att vi inte setts på fyra år och grymt att vi kunde ta upp precis där vi slutade med rå humor och massa garv. Vi bowlade och käkade grymma ribs och tiden gick så jävla fort. Efteråt drog jag och V vidare och hyrde film och sen satt vi ihopkrupna i en fåtölj och halvsov till Karate Kid. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0