nionde januari pt 2




Ok, so here I am. Inte killen med glasögon, uppenbarligen, det är min sambo. Utan till höger. En liten tanig brud med pojkfrisyr och jag må se lite sådär kaxig ut och ha glimten i ögat men låt er inte luras. Jag är ganska harmlös och torr för att vara ärlig, vilken jag föredrar att vara. Blyg och försiktig men drömmandes. När jag sitter i receptionen workinghours eller pluggar så är min hjärna någon helt annan stans, eventuellt i new york. Min hemstad är lite som new york, här finns ett hus som är över sju våningar och vi har taxibilar! Mer liknelser än så finns inte ännu, men det funkar för mig. Det gäller bara att tänka positivt och om jag en dag önskar att jag såg ut som Kate Moss så varför inte gå all in och köra stenhårt på det? Bara låtsas liksom, glida fram på gatorna med klackar och pälsjacka fast det regnar och fast det är en liten håla där alla andra går i sina täckjackor från Ullared. Livet blir så jävla mycket roligare då än att gå runt och sukta efter saker som inte finns inom räckhåll.
Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0