nionde januari

Jag har alltid drömt om att ha en blogg liksom påriktigt. Inte bara en sida där man uppdaterar en gång i halvåret för att man är upprörd över någonting och vill skrika ut fula ord till hela världen. Känna att jag åstadkommer något annat än en paycheck från jobbet if u know what I mean? Jag hade tänkt att börja första januari i år, för att liksom inte börja mitt i, som att läsa en bok utan att läsa de tre första kapitlen, men sen kom jag på att det kvittar ju eftersom jag isåfall skulle ha behövt börja blogga redan för 20+ år sedan och fan, jag är inte snygg, det krävs fyrahundranittiotre bilder innan jag hittar en duglig nog att visa för världen, och jag är inte direkt rolig.
Men just nu känns det som ett i-landproblem att jag inte är tillräckligt blogg-snygg och smart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0