tionde januari

Pierre Bourdieu, Frederick Winslow Taylor och Rational choice theory är saker jag har på hjärnan idag. Eller rättare sagt saker jag borde ha på hjärnan. Hemtentamen på fjorton sidor som skall vara inlämnad imorgon, jag har skrivit fyra. Resterande tio sidor har gått åt till att tröstfika med mig själv och läsa bloggar om allt och ingenting. Jag känner mig ofräsh och irrelevant och grå vilket gör att jag tappar suget ännu mer. Att spendera hela dagen instängd i ett litet kontorsutrymme är inte min grej, men hey, a girl has gotta do what a girl has gotta do. Vill man bli mäktig och avdunsta respekt kan man inte sitta med fötterna på bordet och facebooka på iPhonen. Eh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0