tjugoåttonde januari

Igår hade jag shysst frisyr. Kände mig riktigt het när jag gled runt i min snuskigt vringade byxdress nerdressad med armékängor och stora ringar. Idag känner jag mig inte riktigt lika stencool. Håret är fett och står åt alla håll och kanter, mina strumpbyxor är fulla av katthår och min axelbandslösa, korta klänning vägrar sitta på plats. Den glider upp nertill, och glider ner upptill. Läget känns ganska ostabilt så det laddas för en eftermiddag i soffan med sambon som vilken sekund som helst nu ramlar in genom ytterdörren.
Har lyckats vara lite produktiv idag, agerade chaffuör halv nio, åt sedan frukost tillsammans med Lena på ett för mig nyt café. Har bokat in en klipptid till nästa vecka och köpt mig ett par grymt snygga jeans-shorts. Har även tagit mig en powerwalk och försett mig själv med lite frisk luft. Känns helt ok.

Är jävligt nöjd över min bedrift att inte ha packat upp efter malmöresan, detta innebär att väskan redan är packat inför helgens Göteborgsweekend. Ska bara lägga till en kostym till C sen är vi ready to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0