tjugosjätte januari pt 2

Done and done. Dagen blev inte riktigt som planerat, men fick hem en to die for kofta från stylein och en retro pälsjacka (fejk såklart) på posten så det gjorde inte så mycket. Jag fick känna mig riktigt sådär glamouröst miserabel och det var en upplevelse bara det. Ingenting blir riktigt som jag vill just nu men jag tar nya starka tag.

Morgondagen kommer spenderas i göteborg för ett besök på SVT vilket jag verkligen ser fram emot, och kvällen bjuder på musikal på teatern med champange och snittar. Ombytet antar jag får ske på nån snuskig tågtoalett men det är smällar man får ta om man tvunget ska vara smashing dygnet runt. Eller haha, dygnet runt var väl att ta i. Ni ska se mig nu i mina flanellpyjamasbyxor och med håret i backslick, het brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0