tjugotredje januari pt 2

Åh, jag längtar till tiden då man kan gå med tunna strumpbyxor och små klänningar utan att gamla människor rynkar på näsan så fort man går förbi. Och då man kan ha en kavaj istället för dunjacka eller bara en stor sjal slarvigt kastad över axlarna för en lite extra boho-chic känsla. Det är bara några månader kvar och jag sitter redan här och kombinerar små söta klädkompositioner i mitt huvud. Men FAN OCKSÅ att jag skulle envisas med att kapa mitt hår, jag saknar mitt långa bruna lockiga hår i en slarvig knut, nu tvingar jag springa runt med lite snagg här och lite långt där och känna mig som nån jävla bikerbrud i en cher-video från -87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0