tolfte januari pt 2

Har haft världens segaste dag. Jag hade ju planer på att bara vara hemma och göra ingenting men rastlösheten tog tag i mig fortare än jag trodde att den skulle göra. Det blev bara ett avsnitt av sex and the city i soffan, sen hittade jag mig själv städandes och diskandes. V kom förbi och vi gick en promenad i snöhelvetet. (Note to self, skaffa vattentäta skor) Jag fick även testat mitt nya visakort, för ovanligtheten skulle inte på kläder utan på *trumvirvel* MAT! Vad har flugit i denna arma kropp? Igår kom jag tomhänt från en runda på stan och idag kommer jag hem med mat... Visar det sig vara ett bestående problem kanske det är dags att uppsöka läkare?
Nu ligger jag här, mätt och fet (mentalt)  med sambon inom räckhåll och bara njuter. Vad kvällen har att erbjuda? Who knows?




Naturen gör det nästan värt att komma hem med blöta fötter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0