tolfte januari

Först ska jag börja med erkänna att jag var jävligt osäker på hur man stavar till tolfte, i had to google it. Har en ledig dag idag och det känns så jävla bra! När jag vaknade låg jag och drog mig i säkert en timma och planerade hela dagen till punkt och pricka med powerwalk, lunch på stan och diverse hurtiga utomhusaktiviteter. Sen gick jag upp. SNÖ. God damn snö överallt, vilket resulterar i att jag fan inte tänker släpa mitt vita ass en millimeter utanför dörren. Jag hade kunnat vara produktiv ändå, för lägenheten har havererat de senaste dagarna med kläder och disk överallt. Men jag bestämde mig för att ignorera det faktumet och krypa upp i soffan tillsammans med satc-boxen. Det låter lite mer som min grej. Sen återstår det att se om jag kommer här ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0