trettioförsta januari






Let me put it like this, har haft en helt jävla fantastisk helg. Alldeles för tidigt för min smak tog vi tåget upp till Göteborg i lördags. Spenderade cash på små svarta fodral, käkade och ölade på O'Learys och allmänt bara gled runt och njöt. Sen tog vi en välbehövd promenad för att checka in på hotellet. Jag hade inte direkt höga förväntningar men damn, utsikten var helt smashing och jag kände direkt att jag skulle ha jäkligt svårt att ta farväl av det där rummet. Allt som saknades var en minibar, då hade min lycka varit fulländad.

Det bästa med Robert Gustavsson var dock maten, och då ska tilläggas att jag inte är ett stort fan av oxfilé och rödvinssås... Jag har aldrig riktigt uppskattat Robert, jag tilltalas inte av den där dumsnuskiga humorn, men det var underhållande. Han var bättre live än på tv och jag ångrar definitivt inte att jag var där, hade grymt skönt sällskap som gjorde hela kvällen. Medans de andra sen avrundade med Rockbaren avslutade jag och C kvällen med snuskigt dyrt lobbygodis och en kass Steve Martin-film i sängen, men det var det utan tvekan värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0