trettonde januari

Har spenderat dagen struttandes runt i en liten grå klänning med axelvaddar, ett långt korshalsband, svarta strumpbyxor och min armékängor hela långa dagen. Kände riktigt chic, men FYFAN vad kallt det var. Vill man vara fin får man lida pin, och nog led jag alltid. Som om inte minusgraderna var tillräckligt har jag världens huvudvärk, jag har inte kunnat tänka och än mindre göra någonting produktivt, vilket inte är det bästa när man spenderar dagen på ett sociologi-seminarium. Pappa tröstade dock med middag ikväll så jag har hämtat mig någorlunda.

Nu ligger jag med en katt och en laptop i knät (varmt som fan) och kikar halvhjärtat på sex and the city. Det låter lite som att det är allt jag gör med mitt liv, men jag har bara kommit in i en seg period då tv:n är min bästa vän. Hej hå tragiskt liv. Men jag trivs, det är väl huvudsaken?

Imorgon blir det en heldag med min kära sambo i Göteborg, shopping och cafésittande står på schemat för att fira att jag är ledig fram till onsdag. Freakin fan...wait for it...tastic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0