110705




Gick upp med tuppen idag. Satte på ugnen och kastade in två bake-off baguetter, inte riktigt som hembakat men det vet ju inte grannen när det luktar bröd i hela trappuppgången, åt mina baguetter och kröp ner en stund under täcket igen för att hålla mig uppdaterad på nyheter och i bloggvärlden. Det var inget intressant överhuvudtaget och ibland undrar jag varför i helvete jag bryr mig överhuvudtaget.

Snart dags att masa sig upp igen för en morgondusch och vardagsrutiner. Istället för jobb blir det dock en fika på stan med världens finaste lillasyster (se bilden), sen får mitt öde utstaka sig självt idag (ooh, living on the edge kallas det)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0